Creso Assessors

Assessoria d'Estrangeria

Serveis d’Estrangeria: Suport en temes Migratoris i de Nacionalitat

Aquest servei ofereix assistència i orientació en qüestions relacionades amb la immigració, els visats i la nacionalitat. Aquest departament ajuda i acompanya a les persones i empreses pels complexos procediments legals i administratius relacionats amb la mobilitat internacional.

A continuació, destaquem les seves principals funcions:

Serveis d’estrangeria

Oferim assessorament integral amb el màxim rigor legal,
econòmic i administratiu, a càrrec de professionals col·legiats.
  • Tràmits de Visats i Permís de Treball: Ajuda i tramitació de sol·licituds de visats i permisos de treball, assegurant el compliment de les normatives migratòries vigents.
  • Residència i Nacionalitat: Assessorament a tots aquells que desitgen obtenir la residència permanent o buscar la nacionalitat en un nou país, gestionant els processos legals corresponents.
  • Assessorament en Normatives Migratòries: Manté les persones i les empreses informades sobre els canvis en les lleis migratòries i els seus drets i obligacions en aquest àmbit.
  • Suport en Repatriació: Col·labora en la planificació de la repatriació de persones o la reubicació internacional, incloent-hi la gestió de trasllats i assumptes legals associats.
  • Compliance Legal: Vetlla pel compliment de les normatives migratòries i duaneres, ajudant a prevenir sancions i multes.
  • Recursos Familiars: Ofereix assistència en qüestions de reunificació familiar i tràmits relacionats amb familiars i dependents.
  • Mobilitat Internacional: Facilita la mobilitat del personal d’empreses internacionals, assegurant la conformitat amb les regulacions migratòries dels països d’origen i destí.